Saturday, April 25, 2009

The Onion Movie (2008)



මේ කියන්න යන්න තරමක් වෙනස් කොමඩියක් ගැන..ඉවසීමක් තියෙන අය මේක බලන්න..මොකද එක තැනකදි අපිට තරහ යනව,තවත් තැනකදි හිනා යනව..මට දැනුන විදියට නම් මේකත් යන්නෙ Scary Movie ක්‍රමයටමයි..ඒ නිසා ඒ වගේ ෆිල්ම් වලට කැමති අය විතරක් බලන්න..ගොඩක් හිනා යන කෑලි තිබුනත් සමහර තැන් වලදි කම්මැලි හිතෙනව..හ්ම්ම්ම්..චිත්‍රපටයේ කතාව ගැන නම් කියන්න විශේෂයක් නෑ,The Onion කියන ප්‍රවෘත්ති ජාලය මුල් කරගෙන තමයි කතාව ගෙතිල තියෙන්නෙ..ඔවුන් ප්‍රවෘත්ති කියන විදියත්,ඒ කියන ප්‍රවෘත්තිත් වලට තමයි හිනා යන්නෙ..නමුත් මේක හැමෝටම අල්ලල යයි කියල නම් මට හිතෙන්නෙ නෑ..පොඩ්ඩක් මේ විස්තරේ ආයෙ පාරක් කියවල තීරණය කරන්න බානවද නැද්ද කියල..

3 comments:

  1. මම නම් බලපු හොඳම කොමඩියක් තමයි මේක. ඔය ගොඩක් කොමඩි ෆිල්ම් වල වගේ වැටිවැටි දිවීම වගේ මෝඩ ජෝක් මේකෙ නෑ. ඇමරිකානු සමාජයේ ඇතැම් දේවල් සියුම් උපහාසයකට ලක්කිරීමයි මේකෙන් වෙන්නෙ. ඇතැම් විට හැමෝටම මේ කියන කතා තේරුම් නොයන්න පුලුවන්. දේශපාලනය දිහා ජෝක් එකක් විදියට බලන අයට නම් නියම ෆිල්ම් එක.

    අනිත් කරුණ තමයි මේ The Onion කියන්නෙ ඇත්තටම ඇමරිකාවේ තියෙන නිවුස් චැනලයක් වීම. ඔවුන් කරන්නේ සත්‍ය සිදුවීම් සඳහා උපහාසාත්මක නිවුස් එකක් ගෙතීම.

    ReplyDelete
  2. මෙන්න මගෙනුත් පුන්චි තල්ලුවක්...
    ඔය ගොල්ලන්ට සුබ් ටය්ට්ල් ඔන නම් මෙන්න සය්ට් එක,
    අනික් කාරනය ෆිල්ම් එක බාගත කරගන්න කලින්යුටුබ් එකෙන් පූර්ව ප්‍රචාරක පටය බලන්න පුලුවන්..

    http://www.sub-titles.net/index.php

    ReplyDelete
  3. අත්තම කියනවනම් මටනම් ඒතරම් අල්ලලා ගියෙ නෑ....හිනා යන කෑලි වලට වඩා තියෙන්නෙ එක එක බහුබූත....
    එ මට හිතෙන හෑටි....මෙකට ආසා අයත් ඉන්නව මම දන්න තරමට...

    ReplyDelete

අන්න හරි..ඔහොම හිතුව එක ගොඩක් හොදයි..ලියන්න ඔයාගෙ අදහස්..මේ බ්ලොග් ලිවිල්ල ගැන මට සතුටක් දැනෙන්නෙන් ඔයාලගෙ අදහස් කියවනකොට තමයි..